Splendid JOB pro SII Česká republika

Se Simonou Koszty, HR manažerkou české pobočky francouzské Groupe SII jsme se setkali ve chvíli, kdy hledala nástroj pro získání zpětné vazby od zaměstnanců. V uplynulých letech si průzkumy spokojenosti běžně prováděli sami, ale nastal čas, kdy chtěli něco víc a pohled zvenčí. A tak padlo rozhodnutí, vybrat si externího dodavatele, který má s podobnými průzkumy dobré zkušenosti.

„Vybírali jsme mezi několika dodavateli, ale u Splendid JOB nás oslovil jejich osobní a zároveň profesionální přístup. Dotazník i celkové vyhodnocení bylo přizpůsobené specifikům naší společnosti a během jednotlivých fází jsme společně aktivně komunikovali,” uvádí Simona.

V SII jste alokování přímo u klienta, a celkový pocit spokojenosti tak z velké míry závisí na samotných projektech. Díky tomu se můžete realizovat v různorodých projektech a pracovat s odlišnými technologiemi, a poznat různá prostředí firem.

Jak tedy průzkum mezi zaměstnanci dopadl?

Z odpovědí zaměstnanců vyplynulo, že jsou ve firmě celkově spokojeni, a čím déle v SII pracují, tím jsou spokojenější. Ve velké míře jsou spokojeni s náplní práce. Některé projekty by mohly být zajímavější, což ale nelze vždy ovlivnit.  Na druhou stranu jsou pro zaměstnance projekty, na kterých participují, výzvou, a vidí následný dopad své práce. Bonusem je, že svou práci považují za smysluplnou a nepociťují nesplnitelné nároky. Funguje zde pomoc a předávání zkušeností v týmu.

Samozřejmě se objevují i oblasti, které vyžadují zlepšení. A na čem SII potřebuje zapracovat v nejbližších několika měsících?

“Důležitá je informovanost a transparentnost možností kariérního růstu. Vycházíme ze zjištěného faktu, že nejčastěji si zaměstnanci představují kariérní růst formou zvyšování odbornosti a zlepšení podání zpětné vazby na pravidelných setkáních s nadřízenými. Další prostor na zdokonalení jsme našli v interní komunikaci napříč firmou.”

“Když jsme obdrželi vyhodnocení a analýzu odpovědí, byli jsme velmi mile překvapeni podrobným přehledem i s odkazy na aktuální situaci na trhu a celou řadu cenných doporučení, jak s výsledky nakládat a na co se zaměřit, abychom i nadále poskytovali zaměstnancům příjemné prostředí, zajímavou pracovní náplň a třeba i nové benefity,” dodává Simona.

K naší radosti , HR a vedení zpětnou vazbu od svých lidí přijalo, a podnikají kroky ke zvýšené spokojenosti a štěstí v práci svých lidí.

Začali těmi nejjednoduššími jako zavedení žádané multisport karty, Slack pro interní komunikaci,  až po větší osvětu v možnostech vzdělávání – od jazyků, účasti na konferencích (i v zahraničí) po investici do lidí v podobě získání certifikace v projektovém řízení. Rozhodně je znát, že lidé změnu vnímají.

Tomu s nadšením přitakává i Simona

“Některé z nápadů našich zaměstnanců a doporučení Splendid JOB jsme ihned zavedli a výsledkem byla skvělá zpětná vazba. Jsme velmi rádi, že jsme se rozhodli pro realizaci průzkumu právě se Splendid JOB, protože jejich přidaná hodnota je jedinečná. Se Splendid JOB a jejich propracovaným průzkumem zjistíte, jak jste na tom v očích vašich lidí.”

Chcete se o projektu dozvědět víc? Tak se nám ozvěte verča@splendidjob.cz

Pokud zrovna nejste ve své práci spokojení a zaujala vás SII, protože byste chtěli být součástí stabilní firmy a podílet se na různorodých projektech a máte rádi férové jednání, máte šanci. Chce v takové firmě pracovat i vy? Tady jsou aktuálně obsazované pozice.