Splendid JOB pro Easycore

Jedna z prvních firem, která nám dala svou důvěru, byla firma Easycore. Měli koule zeptat se svých zaměstnanců na zpětnou vazbu, a co je nejdůležitější – nebáli se s ní následně něco dělat. Stali se tak našim ideálním partnerem pro spolupráci.

Náš osobní přístup budování značky dobrého zaměstnavatele “zevnitř ven” na základě online dotazníku a následných rozhovorů pro doplnění celkového kontextu výsledků průzkumu, byl zakladateli Marianu Škvarkovi velmi sympatický.

Ochota zaměstnanců zapojit se do šetření je projevem jejich angažovanosti, a v případě Easycore to bylo skvělých 100% zaměstnanců. Na svých odpovědích si dali velmi záležet, což bylo projevem firemní kultury, která v Easycore panovala. A opravdu z odpovědí zaměstnanců vyplynulo, že ve firmě vládla velmi dobrá atmosféra a celková pracovní spokojenost, spojená se smysluplnou prací na zajímavých projektech, podporou vedení a možností se rozvíjet a učit se.

Mne osobne sa report a prieskum veľmi pozdával, je to spracované výborne a nemám k tomu vôbec čo dodať, lebo je to prehľadné, graficky výborne doplnené a úplne ma prekvapilo ako užitočné to v konečnom dôsledku je” Alexandra Kumičíková, HR Manager

Robert Krejča, tehdejší Head of Development, uvedl, že upřímně věděli, že mají  ještě prostor na zlepšení. Chtěli zjistit, co dalšího vyplyne na povrch, a hlavně jak to vnímají jejich lidé. Zároveň je zajímalo, v čem je zaměstnanci chválí, a s čím by se mohli jako zaměstnavatel v podobě firemního vysvědčení pochlubit.

Takový přístup je nám sympatický. Chceme spolupracovat s firmami, které se netváří, že je vše v pořádku a nebojí se změny. Nejde jim jen o placenou kampaň budující jejich jméno.  Absolvováním průzkumu by to ale nemělo skončit a s výsledky nic nedělat. V Easycore se ale pustili do akce.

Zjistili jsme, že v té době měli prostor na zlepšení v řízení projektu. Tak jak se to často stává jinde, bylo toho na jednoho člověka najednou moc. Zaučovala se nová projektová manažerka, a některé procesy se teprve zaváděly. Proto se pustili do hledání dalšího projekťáka. K tomu zavedli pravidelné snídaně a spolu se zaměstnanci vymysleli stanovení měsíčního rozpočtu na cokoliv, co si zaměstnanci odhlasují. Jako například nákup smoothie makeru, nebo společný bowling.

Firma Easycore dnes neexistuje v podobě, jakým prošla dotazníkem, a nemá smysl tak vystavovat firemní vysvědčení, ale naše cesty se nerozdělily. Dál se setkáváme a podporujeme své projekty. Část Easycore s Robertem Krejčou se připojila k Inventi a vytvořili tak nové vývojové studio zabývající se tvorbou digitálních produktů Inventi Labs, a hlavní Marianův produkt realPad, unikátní software pro řízení vztahů se zákazníky, určený realitním developerům, funguje dál v rámci stejnojmenné společnosti. Marián odstartoval nový koncept coworkingu Locco, tzv. “office on the go”.

I my jsme prošli změnami, a díky ochotě Easycore dát nám podrobnou zpětnou vazbu na naše služby jsme zase o něco lepší:) Pokud vás zajímá, jak je na tom vaše firma, ozvěte se mi a společně se na to podíváme.

V minulém článku Štěstí v práci – co to zase vymysleli, jsem vám nastínila, jak lze na téma štěstí v práci nahlížet.

Řekli o nás. Čtěte také: Jak proběhla spolupráce s Liftago?