Archiv

Splendid JOB pro Easycore

Jedna z prvních firem, která nám dala svou důvěru, byla firma Easycore. Měli koule zeptat se svých zaměstnanců na zpětnou vazbu, a co je nejdůležitější – nebáli se s ní následně něco dělat. Stali se tak našim ideálním partnerem pro spolupráci.

Náš osobní přístup budování značky dobrého zaměstnavatele “zevnitř ven” na základě online dotazníku a následných rozhovorů pro doplnění celkového kontextu výsledků průzkumu, byl zakladateli Marianu Škvarkovi velmi sympatický.

Ochota zaměstnanců zapojit se do šetření je projevem jejich angažovanosti, a v případě Easycore to bylo skvělých 100% zaměstnanců. Na svých odpovědích si dali velmi záležet, což bylo projevem firemní kultury, která v Easycore panovala. A opravdu z odpovědí zaměstnanců vyplynulo, že ve firmě vládla velmi dobrá atmosféra a celková pracovní spokojenost, spojená se smysluplnou prací na zajímavých projektech, podporou vedení a možností se rozvíjet a učit se.

Mne osobne sa report a prieskum veľmi pozdával, je to spracované výborne a nemám k tomu vôbec čo dodať, lebo je to prehľadné, graficky výborne doplnené a úplne ma prekvapilo ako užitočné to v konečnom dôsledku je” Alexandra Kumičíková, HR Manager

Robert Krejča, tehdejší Head of Development, uvedl, že upřímně věděli, že mají  ještě prostor na zlepšení. Chtěli zjistit, co dalšího vyplyne na povrch, a hlavně jak to vnímají jejich lidé. Zároveň je zajímalo, v čem je zaměstnanci chválí, a s čím by se mohli jako zaměstnavatel v podobě firemního vysvědčení pochlubit.

Takový přístup je nám sympatický. Chceme spolupracovat s firmami, které se netváří, že je vše v pořádku a nebojí se změny. Nejde jim jen o placenou kampaň budující jejich jméno.  Absolvováním průzkumu by to ale nemělo skončit a s výsledky nic nedělat. V Easycore se ale pustili do akce.

Zjistili jsme, že v té době měli prostor na zlepšení v řízení projektu. Tak jak se to často stává jinde, bylo toho na jednoho člověka najednou moc. Zaučovala se nová projektová manažerka, a některé procesy se teprve zaváděly. Proto se pustili do hledání dalšího projekťáka. K tomu zavedli pravidelné snídaně a spolu se zaměstnanci vymysleli stanovení měsíčního rozpočtu na cokoliv, co si zaměstnanci odhlasují. Jako například nákup smoothie makeru, nebo společný bowling.

Firma Easycore dnes neexistuje v podobě, jakým prošla dotazníkem, a nemá smysl tak vystavovat firemní vysvědčení, ale naše cesty se nerozdělily. Dál se setkáváme a podporujeme své projekty. Část Easycore s Robertem Krejčou se připojila k Inventi a vytvořili tak nové vývojové studio zabývající se tvorbou digitálních produktů Inventi Labs, a hlavní Marianův produkt realPad, unikátní software pro řízení vztahů se zákazníky, určený realitním developerům, funguje dál v rámci stejnojmenné společnosti. Marián odstartoval nový koncept coworkingu Locco, tzv. “office on the go”.

I my jsme prošli změnami, a díky ochotě Easycore dát nám podrobnou zpětnou vazbu na naše služby jsme zase o něco lepší:) Pokud vás zajímá, jak je na tom vaše firma, ozvěte se mi a společně se na to podíváme.

V minulém článku Štěstí v práci – co to zase vymysleli, jsem vám nastínila, jak lze na téma štěstí v práci nahlížet.

Řekli o nás. Čtěte také: Jak proběhla spolupráce s Liftago?

Splendid JOB pro SII Česká republika

Se Simonou Koszty, HR manažerkou české pobočky francouzské Groupe SII jsme se setkali ve chvíli, kdy hledala nástroj pro získání zpětné vazby od zaměstnanců. V uplynulých letech si průzkumy spokojenosti běžně prováděli sami, ale nastal čas, kdy chtěli něco víc a pohled zvenčí. A tak padlo rozhodnutí, vybrat si externího dodavatele, který má s podobnými průzkumy dobré zkušenosti.

„Vybírali jsme mezi několika dodavateli, ale u Splendid JOB nás oslovil jejich osobní a zároveň profesionální přístup. Dotazník i celkové vyhodnocení bylo přizpůsobené specifikům naší společnosti a během jednotlivých fází jsme společně aktivně komunikovali,” uvádí Simona.

V SII jste alokování přímo u klienta, a celkový pocit spokojenosti tak z velké míry závisí na samotných projektech. Díky tomu se můžete realizovat v různorodých projektech a pracovat s odlišnými technologiemi, a poznat různá prostředí firem.

Jak tedy průzkum mezi zaměstnanci dopadl?

Z odpovědí zaměstnanců vyplynulo, že jsou ve firmě celkově spokojeni, a čím déle v SII pracují, tím jsou spokojenější. Ve velké míře jsou spokojeni s náplní práce. Některé projekty by mohly být zajímavější, což ale nelze vždy ovlivnit.  Na druhou stranu jsou pro zaměstnance projekty, na kterých participují, výzvou, a vidí následný dopad své práce. Bonusem je, že svou práci považují za smysluplnou a nepociťují nesplnitelné nároky. Funguje zde pomoc a předávání zkušeností v týmu.

Samozřejmě se objevují i oblasti, které vyžadují zlepšení. A na čem SII potřebuje zapracovat v nejbližších několika měsících?

“Důležitá je informovanost a transparentnost možností kariérního růstu. Vycházíme ze zjištěného faktu, že nejčastěji si zaměstnanci představují kariérní růst formou zvyšování odbornosti a zlepšení podání zpětné vazby na pravidelných setkáních s nadřízenými. Další prostor na zdokonalení jsme našli v interní komunikaci napříč firmou.”

“Když jsme obdrželi vyhodnocení a analýzu odpovědí, byli jsme velmi mile překvapeni podrobným přehledem i s odkazy na aktuální situaci na trhu a celou řadu cenných doporučení, jak s výsledky nakládat a na co se zaměřit, abychom i nadále poskytovali zaměstnancům příjemné prostředí, zajímavou pracovní náplň a třeba i nové benefity,” dodává Simona.

K naší radosti , HR a vedení zpětnou vazbu od svých lidí přijalo, a podnikají kroky ke zvýšené spokojenosti a štěstí v práci svých lidí.

Začali těmi nejjednoduššími jako zavedení žádané multisport karty, Slack pro interní komunikaci,  až po větší osvětu v možnostech vzdělávání – od jazyků, účasti na konferencích (i v zahraničí) po investici do lidí v podobě získání certifikace v projektovém řízení. Rozhodně je znát, že lidé změnu vnímají.

Tomu s nadšením přitakává i Simona

“Některé z nápadů našich zaměstnanců a doporučení Splendid JOB jsme ihned zavedli a výsledkem byla skvělá zpětná vazba. Jsme velmi rádi, že jsme se rozhodli pro realizaci průzkumu právě se Splendid JOB, protože jejich přidaná hodnota je jedinečná. Se Splendid JOB a jejich propracovaným průzkumem zjistíte, jak jste na tom v očích vašich lidí.”

Chcete se o projektu dozvědět víc? Tak se nám ozvěte verča@splendidjob.cz

Pokud zrovna nejste ve své práci spokojení a zaujala vás SII, protože byste chtěli být součástí stabilní firmy a podílet se na různorodých projektech a máte rádi férové jednání, máte šanci. Chce v takové firmě pracovat i vy? Tady jsou aktuálně obsazované pozice.

Štěstí v práci – co to zase vymysleli?

Nevíte, co si pod pojmem štěstí v práci představit? Přijde vám to příliš nadsazené hovořit o štěstí v kontextu práce? Vždyť jde hlavně o to vydělat si, a mít teplo v kanceláři. A co se zeptat trochu jinak. Věříte, že když jste v práci spokojení, odvádíte lepší výsledky? Věříte tomu vy – zaměstnavatelé? A chcete, aby u vás ve firmě byli lidé spokojení? Chcete, aby vaši zaměstnanci byli ambasadory firemní značky? A daří se vám najít nové kolegy?

Jestliže jste začali číst tento článek, tak tomu věřím, že se zajímáte o své lidi. A chcete vědět, jak jsou u vás spokojení, a co byste mohli udělat pro to, aby se vám společně pracovalo ještě lépe. Začít byste měli zjištěním, jestli vašim lidem jde o to samé, jako vám.

Těšíš se ráno do práce? Projekty bez smyslu. Meetingy bez významu.

Zeptejte se svých zaměstnanců, zda vidí smysl a dopad své práce. Jestli se mají co učit, a vidí ve firmě potenciál pro svůj růst. Jestli dostávají dostatečný feedback. Jak se ve firmě cítí. Jak se jim pracuje s kolegy. Jak hodnotí vedoucí. Jsou-li jim blízké firemní hodnoty. Chápou-li svůj přínos pro firmu. A vůbec jestli se ráno těší do práce, a chápou, čeho chcete vy jako firma dosáhnout, a je-li to v souladu s tím, co chtějí vaši lidé.

To je jen necelý výčet hlavních témat, kterých byste se měli dotknout. Určitě míváte pravidelná one to one setkání, ale ruku na srdce, neuniká vám celkový obrázek o tom, jak vás vaši lidé vnímají a co jim vlastně chybí? Tak co s tím? Čtěte dál.

Jak se štěstím v práci souvisí budování firemní značky a nábor?

S tím, jaká je situace na trhu práce nejspíš hledáte způsoby, jak přilákat nové talenty.

Employer Branding je odrazem toho, jak vaši zaměstnanci uvažují a mluví o vaší společnosti a začíná vaší firemní kulturou. Lidé vám odejdou za vyšší platovou nabídkou, ale když budou cítit souznění s firmou, inspiraci a prostor pro osobní rozvoj, je to mnohem více, než peníze.

Zvláště když firma roste, a nabírá nové zaměstnance, uvědomte si, v čem jsou dobří, využijte jejich potenciál, naslouchejte jejich nápadům hned na začátku. Jaká je jejich motivace pro vás pracovat, co je vedlo k tomu aplikovat? Co je jejich cíl? Jak k němu chtějí dojít? Je to společná cesta s vaší firmou?

Nejen při nákupu spotřebního zboží, nebo výběru restaurace, ale i při náboru zaměstnanců fungují doporučení nejlépe. Je prokázané, že zaměstnanci na doporučení zůstávají ve firmě déle. Tím pádem snížíte fluktuaci a celkové náklady na nábor. Dnes jsou informace velmi dobře dohledatelné, a tak je dobré dát světu vědět, že jsou u vás zaměstnanci spokojení.

Kde začít? Stačí 16 minut.

Začněte uvnitř firmy. Využijte Splendid JOB online dotazníkové šetření. Stačí průměrně 16 minut času vašich lidí. Vyplnění je opravdu jednoduché a vy získáte komplexní data, doplněná pro celkový kontext informacemi z rozhovorů s kompetentními osobami ve firmě. Zároveň tato data poslouží k vytvoření unikátního nástroje pro budování značky dobrého zaměstnavatele – firemní vysvědčení – to můžete použít pouze pro interní účely, odpíchnout se od výsledku pro následující období a srovnání v čase, a nebo se s ním rovnou blýsknout. Chceme vás doporučit jako dobrého zaměstnavatele. Zároveň jako vedlejší bonus vyplnění dotazníku dáte svým lidem pocit, že se na náboru nových kolegů podílejí i tímto způsobem. Nejenže s námi můžete zvýšit spokojenost a motivovanost aktuálních zaměstnanců, ale zároveň také posílit dobré jméno firmy a nalákat tak nové zájemce o práci.

Podívejte se, jak vypadá vysvědčení StartupJobs.

Řekli o nás. Čtěte také: Jak proběhla spolupráce s Liftago?

Splendid JOB pro Liftago

Liftago go for feedback

Liftago je přepravní aplikace, která stojí na kvalitě řidičů, a proto se bez zpětné vazby neobejde. Ondra Krátký, spoluzakladatel a CEO Liftaga si ale uvědomoval, že soustředit se jen na vývoj produktu, služby, kterou nabízíte, vás může odvést a vzdálit od potřeb lidí v týmu. To se pak může projevit na jejich pocitu (ne)spokojenosti.

Když jsme se s Ondrou na doporučení jejich programátora Radka Losa potkali, čekalo firmu spoustu změn. Ono v Liftagu to bude vždycky dynamické. A Ondra si nebyl jistý, jestli nastal ten správný čas, zeptat se lidí, jak situaci vnímají tady a teď, a v čem podle nich Liftago jako zaměstnavatel na pracovním trhu vyniká. Jsou přece nejlépe hodnocenou přepravní aplikací na světě, proč by nemohli být i nejlépe hodnoceným lokálním zaměstnavatelem? Náš dotazník se proto zdál Ondrovi jako to pravé řešení. A tak jsme se do toho pustili. Ondra rozeslal online průzkum svým lidem a zapojilo se skvělých 97% lidí z firmy. Už tak velká účast ukazuje, že jim na jejich práci záleží. 

A jak to celé dopadlo?

To jsou slova, která nejlépe charakterizují Liftago podle jeho týmu.

Ambice, Inovace, Technologie, Startup, Design, Vývoj, Lovebrand.

Lidé zde vidí smysl své práce, svůj přínos pro firmu a stejně tak přidanou hodnotu pro zákazníky.

Neuvěřitelných 96% by doporučilo produkt Liftaga, tedy taxi appku, se kterou si snadno vyberete, jaké auto a licencovaný řidič vás odvezou.

Ondra si po průzkumu uvědomil, že musí zlepšit vzájemnou zpětnou vazbu a komunikaci vůči týmu, ale i v rámci jednotlivých týmů navzájem, a podpořit více prostor pro seberozvoj jeho lidí. Dobrodružnost tržního vývoje, rychlý růst nebo zajímavá každodenní práce nemohou být alibi pro nedostatečné plánování osobního rozvoje lidí.

Nakonec dal průzkum nejen kompletní přehled oblastí ke zlepšení, ale poskytl celému týmu odrazový můstek pro srovnání v čase, před změnami, a po nich. Navíc hodnocení lidí, kteří Liftago tvoří, dopadlo lépe, než Ondra předpokládal.

Důležité je, že většina týmu chce pro firmu pracovat i v následujících letech, a ráno se těší do práce, což je skvělý výsledek. Je to i proto, že se cítí dobře se svými kolegy, dobře se jim s nimi spolupracuje a mají se od sebe navzájem co učit. Lidé popisovali firmu také jako agilní, ambiciózní, průbojnou, odhodlanou, dynamickou, svobodnou, férovou, otevřenou, přátelskou s mladým kolektivem.

Takže pokud je váš sen pracovat pro podobnou firmu, na StartupJobs najdete pozice, které zrovna v Liftagu  obsazují, a pokud tam zrovna nenajdete tu pravou pozici, nebojte se do Liftaga poslat svůj životopis na talent@liftago.com.

Liftago chce urychlit expanzi do dalších měst a realizovat své mezinárodní ambice. Ale bez skvělých lidí to nejde! Přilákejte ty správné talenty s námi.

A jak Ondra hodnotí náš průzkum?

Čeho si vážím na Splendid JOB & přidaná hodnota:

  • individuální a profesionální přístup
  • rychlá komunikace a dodržování termínů
  • jejich přístup ladí s naším otevřeným přístupem vůči týmu
  • největší přínos: validace a zobjektivnění některých dojmů, některé nové aha momenty

Splendid JOB je zkrátka velmi unikátní nástroj pro sebezlepšování týmu dovnitř i budování pověsti dobrého zaměstnavatele navenek, a to s přispěním celého týmu. Věřím, že spolupráce bude pokračovat! Potvrdili jsme si silné stránky, ale na několika faktorech se hodláme výrazně zlepšovat.

Splendid JOB pro StartupJobs

Jak se z klienta stal partner

Projekt a myšlenka StartupJobs mi byla už delší dobu sympatická. A tak jsem se rozhodla kontaktovat zakladatele Filipa Mikschika. Představila jsem mu náš přístup k budování jména dobrého zaměstnavatele, založený na šťastných a spokojených zaměstnancích, a k mé radosti se Filip rozhodl, že to chce vyzkoušet.

I když si před nedávnem prošli konzultacemi s koučem a klasickým 360͒ hodnocením, zajímalo ho, jak náš produkt funguje, byl zvědavý, jestli zjistíme něco navíc, co případně ještě nepodchytili, a také jak bude vypadat firemní vysvědčení sestavené z názoru jeho kolegů “žraloků”, kterým by se mohli pochlubit.

Jak to celé dopadlo? Tyto tři slova nejlépe charakterizují Startupjobs podle jejich zaměstnanců. Jsou to: Přátelství, svoboda a zábava.

A skutečně, v odpovědích žraločího týmu se potvrdilo, že ve firmě vládne přátelská a pohodová atmosféra, sounáležitost s firmou, důvěra a  otevřenost vůči Filipovi. Práce je pro lidi výzvou a těší se ráno do práce. A to je velmi výjimečné.

Všichni zde považují svoji práci za smysluplnou, což splňuje jedno z hlavním kritérií angažovanosti zaměstnanců, stejně jako svoboda v práci, kterou lidem podle jejich názoru firma poskytuje. Navíc jsme společně zjistili, kde byl prostor pro zlepšení: důležité bylo si popovídat o vnímání možností rozvoje, a vlastní zapojení se žraloků na budování své kariéry v rámci firmy. Aby se opravdu cítili dobře vzhledem k jejich kariérním touhám a cílům.

Jsme rádi, že Filipovi a jeho kolegům náš průzkum ukázal, že je stále na čem pracovat:

 

“U nás ve StartupJobs je spokojenost našeho týmu klíčová a dlouhodobě na ní pracujeme. Proto jsem rád vyzkoušel interní průzkum spokojenosti a angažovanosti Splendid JOB , který nám jednak řekl, že to děláme dobře a zaměstnanci jsou u nás spokojení a zároveň vytipoval místa, kde je prostor ke zlepšení. Přehledný report a pěkné firemní vysvědčení je jen třešničkou na dortu. Pokud vám záleží na spokojenosti vašich zaměstnanců, je to ideální způsob, jak rychle a efektivně získat feedback, jestli se  opravdu ubíráte dobrým směrem.“

StartupJobs je tak podle výsledků průzkumu mezi zaměstnanci inspirací a příkladem dobrého zaměstnavatele i pro další firmy.

PS: Přijdou vám ty názvy firem dost podobné? Nejen, že se můžou zdát naše jména podobná, podobné máme s lidmi ze StartupJobs i hodnoty. A tak jako ve vztazích osobních, sdílení společných hodnot funguje i v podnikání. I proto se chystáme naše projekty vzájemně podpořit.  Těšte se na naši spolupráci. Coming soon:)

Jak to máte u vás ve firmě, myslíte si, že je tam také prostor ke zlepšení? Ozvěte se nám verca@splendidjob.cz

Proč se zrodil Splendid JOB?

Musím sobecky přiznat, že Splendid JOB vznikl z vnitřního nutkání budovat něco vlastního. Ale zároveň budovat něco, co bude přinášet naplnění v práci a užitek nejen mně, ale i druhým. Pak bylo důležité potkat ty správné lidi. A tak jsem svou myšlenku bezděčně sdělila Davovi při našem náhodném rozhovoru nad dojmy z cest, který ji přijal se svým nezaměnitelným nadšením. Taky jsem oslovila kolegu ve své tehdejší práci, Štuliho, který snad přečetl všechny možné knihy o seberozvoji, psychologii a příbuzných vědách. Je to prostě bedna:D. Teď už zbývalo najít a oslovit nějakého IT guru. Má ruka šťastně padla na Matěje, který v mnohém přesahuje pojem “typický ajťák”:).

A zrodil se náš čtyřlístek a společná vize: vybudovat firmu, kde by lidé byli šťastní, a která má smysluplný předmět podnikání, a to pomáhat firmám, které se zajímají o své zaměstnance, mají odvahu ptát se na zpětnou vazbu, chtějí s ní něco dělat, a chápou, že značku tvoří její lidé. Chceme dát světu najevo, že takové firmy si zaslouží pozornost a úspěch.

Dnes je Employer Branding  spíše populární buzzword, a projektů a iniciativ, kterým fandíme, je více. My jsme se ale rozhodli jít jinou cestou. Nejde jen o samotné budování brandu. V budování značky vidíme budování vztahů s lidmi, kteří v dané společnosti pracují. Chceme proto pomoci budovat značku dobrý zaměstnavatel zevnitř, a to zapojením vašich zaměstnanců. Oni jsou to nejdůležitější, co máte.

A tak jdeme za svým PROČ.

Chceme, aby lidé byli v práci šťastní a angažovaní, chceme aby se firmy snažily být dobrými zaměstnavateli, a chceme zviditelnit právě ty firmy, které se o to už snaží, aby mohli být inspirací pro ostatní společnosti. 

Jak Splendid JOB funguje?

Důležité je pochopit a poznat firmu z pohledu zaměstnanců. Na základě našeho jednoduchého online řešení zjistíme jejich názor na firmu, s důrazem angažovanost a motivovanost, a na našem připravovaném portále Splendid JOB v rámci firemního profilu vystavíme se souhlasem firmy tzv. FIREMNÍ VYSVĚDČENÍ.

Pochlubíte se tak, s čím jsou u vás zaměstnanci spokojení, a dáte to vědět širokému okolí.

Ověřeno Splendid JOB 

Můj sen, který už odstartoval, je vybudovat Splendid JOB, firmu, ve které budou lidé pracovat rádi, budou mít pocit naplnění, že se v něčem takovém mohou angažovat, a inspirovat sebe i kolegy, a která půjde jako dobrý zaměstnavatel příkladem.

Budovat tyto hodnoty, je něco, co máme společného?

Chceme s vaší firmou spolupracovat dlouhodobě, sledovat váš vývoj, vidět zlepšení ve smyslu spokojenosti, motivace a angažovanosti zaměstnanců. Je to běh na dlouhou trať, než vás lidé začnou doporučovat. A když vám pomocí Splendid JOB pomůžeme s budováním značky dobrého zaměstnavatele, tak to pro nás bude tou největší odměnou.

Příště se dozvíte s jakou firmou jsme už měli to potěšení spolupracovat.

Veronika
verca@splendidjob.cz
776 044 405

Proč se v práci stydíme za pochvalu?

Už se vám někdy stalo,  že se vám ve vašem pracovním životě něco opravdu povedlo, ale nikdo si toho nevšiml?  Za svůj odvedený výkon jste sice dostali zaplaceno, ale přece by se nic nestalo, kdyby vás šéf i trochu pochválil.

Na druhou stranu jste určitě všichni zažili situaci, kdy se něco zrovna nepovedlo a hned se na vás sesypala kritika ze všech stran. Existuje totiž nepoměr mezi reakcí na skvěle odvedenou práci a tím, co nastane, když něco pokazíte.

Skvěle odvedená práce se stala samozřejmostí, ale běda tomu, kdo udělá chybu. Jenže pokud se zaměstnanec necítí dostatečně oceňován za svoji snahu, přestane mu práce dělat radost. V současnosti totiž už odměna není jen o pěnězích. Mnohem důležitější jsou vztahy na pracovišti. Je smutné, že se pochvala za dobře odvedenou práci téměř úplně vytratila, což má za následek opačný efekt, za pochvalu se spíš stydíme, protože za ní hledáme nějakou nekalost. V lepším případě po nás dotyčný chce něco nad rámec našich povinností a využívá situaci.

Manažeři a vedoucí pracovníci by se proto měli naučit s pochvalami pracovat. Nic je to nestojí a pomohou tím zlepšit náladu na pracovišti. Pokud se ke spravedlivým pochvalám přidá na konci měsíce i správný benefit, tím líp.

Z vlastní zkušenosti ze zahraničí musím říct, že jsem se za pochvalu opravdu styděl, trvalo mi několik týdnů, než jsem se ji naučil přijmout a začít se z ní radovat. Jenže nakonec mě to pak o to víc nabíjelo energií. Když vás totiž někdo poprávu pochválí, je to to nejlepší, co můžete v práci zažít.

Dokážete své zaměstnance pochválit? Myslíte si, že si to zaslouží? Poradíme vám, jak na to. Společně tak můžeme zlepšit pracovní prostředí.

piště na dave@splendidjob.cz

nebo volejte 777 156 620

Jak se pozná spokojený zaměstnanec?

Jste v práci opravdu spokojení? Máte dobrý plat, příjemného nadřízeného, skvělé benefity, ale i tak to není ono?

A co když zrovna neděláte tu nejskvělejší práci na světě, ale i tak se v ní cítíte fajn, protože vás svým způsobem naplňuje a připadáte si užiteční?

V prvním případě se takový zaměstnanec bude bezpochyby poohlížet po jiném místě, klidně i u konkurence, protože pro svoji firmu ani nemůže odvádět maximum svých schopností. Nebere ji za svou. Kdykoliv se mu naskytne příležitost, tak práci okamžitě změní a navíc si s sebou odnese získané zkušenosti. Třeba v oblasti IT jsou takových příležitostí mraky.

Zato druhý zmíněný pracovník sice nebere oslnivý plat, sem tam si postěžuje, ale protože dělá svou práci s láskou, hodí to za hlavu a maká dál. Narozdíl od prvního případu se ale tento zaměstnanec bude cítit po práci mnohem lépe, protože se doma nebude trápit nad tím, že není se svým zaměstnavatelem spokojený.  Také v jeho případě se dá jeho spokojenost ještě zlepšit. Tuto zkušenost mají zaměstnanci především ve službách a ve výrobě, ale také ve zdravotnictví.

Všechny trumfy drží v rukách zaměstnavatelé a záleží na vnímavosti firmy a jejím citu při péči o své zaměstnance, kterým nestačí, když jim šéf pouze sem tam přilepší nějakou prémií. Potřebují slyšet pochvalu, opravdové ocenění, chtějí být víc součástí firmy. Proto by každá společnost, která chce uspět, měla umět svým zaměstnancům naslouchat.

Je to stejné jako v partnerském životě, když se s vámi ten druhý nebaví, přestane to po nějaké době bavit i vás.  Budete se trápit a dříve či později ze vztahu stejně odejdete, nebo dostanete kopačky.

Přitom skvělou práci může najít každý, stačí mu jen poradit, kde ji najít. Víme, že 6 z 10 zaměstnanců je v práci nespokojených. Také jsme byli, ale chceme to změnit.

Splendid JOB pomáhá odhalit a představit vám firmy, které se ke svým zaměstnancům chovají spíš jako k partnerům, než jako k pracovní síle či pouhému lidskému zdroji.

Pokud jste majitel firmy, manažer, vedoucí směny nebo pracovník HR oddělení, dejte nám vědět, že takovou skvělou firmou jste:

piště na dave@splendidjob.cz

nebo volejte 777 156 620